Shop Mobile More Submit  Join Login
probably best to download this theres no loading screen or nothing.

YAY Its Beryl Tips... well a small crappy quality version of it. But its the smallest I could make it.. Umm soooo yeah.. Hurrah u can kinda see it now. It really really doesn't do it justice but u get the idea.

Script, Layout, Animation, Cleanup and Colouring by Me

Animation also by shirik

and Assistant Cleanup by podgypanda

:w00t!:
Add a Comment:
 
:iconsleepyllama:
SleepyLlama Featured By Owner Dec 16, 2011  Professional Photographer
Omfg it's gone!?
Reply
:iconerohiel:
Erohiel Featured By Owner Aug 31, 2011  Hobbyist General Artist
This animation doesn't work anymore :C
Reply
:iconleverene:
Leverene Featured By Owner Jun 2, 2008
Not working...i download and i get error screen!
Reply
:iconerohiel:
Erohiel Featured By Owner May 6, 2008  Hobbyist General Artist
Is it not on there? Its not loading, and clicking "download" gives me an error screen.
Reply
:iconkeaze:
Keaze Featured By Owner Dec 2, 2006
Something is wrong with this file...
Reply
:iconqueenofthedragons:
QueenOfTheDragons Featured By Owner Jul 31, 2006
... :cries: I CAN'T SEE IT! WAAAAAAH! *hurts Deviantart* SHOW ME IT NOW!!!!!
Reply
:icongamers-fc:
Gamers-fc Featured By Owner Apr 19, 2006
ccol
Reply
:iconmaxrunn:
Maxrunn Featured By Owner Mar 15, 2006  Hobbyist Artist
:;snicker:: I like the hive mind part
Reply
:iconflames-of-monki:
flames-of-monki Featured By Owner Jan 26, 2006  Student Photographer
its cute and evil at the same time i love it :poke: i really like the bit when it got poked hehe
Reply
:icondiznee4me:
diznee4me Featured By Owner Jan 23, 2006
Was this are inspired by Nickelodeon's "Invader Zim". It's very similar to that show. I love Zim and Gir!! You're animation is awesome though as well. Great job! :D
~Diz~
Reply
:iconshot-in-the-dark:
shot-in-the-dark Featured By Owner Jan 21, 2006
That. Was. KICKASS!!!

KICK!!! ASS!!!
Reply
:iconsketchofreniak:
SketchOfreniak Featured By Owner Dec 25, 2005
F%$#%$ AWESOME!!

sketchofreniak
Reply
:icontheoppressor:
TheOppressor Featured By Owner Nov 18, 2005
thats so awesome what'd program did you use?

oh yeah and howd you color it? :}
Reply
:iconuncle-monkey:
uncle-monkey Featured By Owner Nov 20, 2005  Hobbyist General Artist
Premiere n After Effects used Photoshop to colour
Reply
:icontheoppressor:
TheOppressor Featured By Owner Nov 20, 2005
ohh awesome, never heard of that program. bet its awwesomee
thanks! :D
Reply
:iconwolvenviking:
WolvenViking Featured By Owner May 24, 2005
So fucked up... I really shouldn't have found that as funny as it was. That is the best damn animation EVER!
Reply
:iconnefarous:
Nefarous Featured By Owner May 23, 2005
lmfao. This is god damn amazing. :rofl:
Reply
:iconc0nker:
c0nker Featured By Owner May 5, 2005   Filmographer
i love beryl's.


best animation i've seen put up on DA, ever.


and thank FUCKING GOD it's not some motion tweened 4 minute (worked on) flash thing... what tools did u use in making this? this looks like something other than flash, most definately. i really wanna try out whatever your using... you sure as hell know what your doing.
Reply
:iconuncle-monkey:
uncle-monkey Featured By Owner May 6, 2005  Hobbyist General Artist
Umm its all classically animated then used photoshop, premiere and after effects to get the final result. Just converted the avi to flash so I could post it.
Reply
:iconc0nker:
c0nker Featured By Owner May 6, 2005   Filmographer
that's friggin awesome. i should try that out sometime. how many frames total was that?
Reply
:iconuncle-monkey:
uncle-monkey Featured By Owner May 6, 2005  Hobbyist General Artist
the whole things pretty much done on 2s soo u do the math :D
Reply
:iconwhite-jackal:
White-Jackal Featured By Owner May 2, 2005
Awsome stuff...this is the best animation I've seen so far! I love the Beryl critters...cute, yet evil... ("Beryl not waking up? Eat 'em, it's good for you!") That was my favorite part, i was laughing for hours!
Reply
:iconwormsign:
wormsign Featured By Owner Mar 15, 2005
i've been wondering, where did you find that version of the hapmster dance song? i played that through my stereo and got great bass out of it... which is good.... like the animation... can't wait to see the next one!
Reply
:iconuncle-monkey:
uncle-monkey Featured By Owner Mar 15, 2005  Hobbyist General Artist
Its the Wumpscut remix.. I think. Best I can do XD
Reply
:iconxmadhattergirlx:
xMadHatterGirlx Featured By Owner Mar 12, 2005   Traditional Artist
OMG I love you!
Reply
:iconzombielily:
zombielily Featured By Owner Feb 4, 2005  Student Digital Artist
Dude, thats so well done o_o I love how smooth the animation is- and the sound. Its not bad either. It actually looks like something you would actually see on tv- I love it ^_^ Awesome job, love the drawing style too. :+fav:
Reply
:iconnounouille:
nounouille Featured By Owner Jan 21, 2005   Filmographer
O_O ...

oh my....

how long did that take to make ????? it's greatly animated and the colors..... WOW !
Reply
:iconexternaluseonly:
externaluseonly Featured By Owner Jan 18, 2005
wow nice animation,
Reply
:icondrakonny:
drakonny Featured By Owner Nov 25, 2004
wooo awesome. it was very invader zimmish! LOOOVE IT! great
Reply
:iconstanding-rain:
standing-rain Featured By Owner Oct 12, 2004   Interface Designer
omg that is so awesome!
Reply
:iconwynblade:
wynblade Featured By Owner Oct 2, 2004
I do beleve that is one of the funniest animations I have ever seen on deviart!!! :XD:
Reply
:icontanoshii:
tanoshii Featured By Owner Oct 2, 2004
OMG! that is freakkin genius!!!! :claps:
Reply
:iconkrazykelli:
krazykelli Featured By Owner Sep 11, 2004
A friend linked me to this cause I needed something to fav. Most definately fav material. The smallness makes the whole thing look good. XD And I enjoyed watching it so much I rewatched it. Oh cruel humanity. or.. Berylity.. Thanks!
Reply
:iconmythee:
Mythee Featured By Owner Sep 11, 2004  Hobbyist General Artist
whoah... fav! too funny XD freaks me out!
Reply
:iconlovelylookinlady:
LovelyLookinLady Featured By Owner Aug 6, 2004  Hobbyist General Artist
That was so fuckin awesome! Great job.
Reply
:iconwillscar15:
willscar15 Featured By Owner Aug 4, 2004
that rules =D :+fav:
Reply
:iconmistyblue2010:
MistyBlue2010 Featured By Owner Jul 24, 2004  Student Digital Artist
HAHAHAHA Your animation reminds me of JTHM and Invader Zim especially the little cartoon music when the two creatures are bouncing up and down in a field. I think that came from one of the Invader Zim cartoons ya, Gir watches a show where two creatures are bouncing up and down playing that song, la la la la la la la la la la la la la. :)
Reply
:icong-ibble:
G-ibble Featured By Owner Jul 19, 2004
thats fukin awsome and wif da hamsteer dance ... just beautiful
Reply
:iconxxlunaxx:
xxlunaxx Featured By Owner Jul 10, 2004
hehehe awesome, very very invader-zim-ish! i luff the song at the end, that rocks :D
Reply
:iconmimek:
Mimek Featured By Owner Jul 5, 2004  Hobbyist Photographer
My view:

Invader Zim artists meet Don Hertzfeldt's storyboard ideas =)

:+fav: for the coolness factor ^_^
Reply
:iconsitar:
sitar Featured By Owner Jun 14, 2004   Filmographer
*apparently my comment didnt post itself before.. sooo..*
o.o.
I adore animation and Ive never seen an animation quite like this one. Its smoother, more like traditional over the more frequently seen 'shuffle 'n paste shapes' type of flash animation.
I love their vivid hyper expressions and the quirky quick way it changes here and there. awsome dude.
Reply
:iconrunyon:
runyon Featured By Owner Jun 13, 2004   Filmographer
Amazing...Looks alot like the animatoin from the old lucasarts adventure games like 'sam and max: hit the road' and stuff.

Great work +fav
Reply
:iconthewalrusofdoom:
TheWalrusOfDoom Featured By Owner Jun 9, 2004
Invader Zim music! WHOO!
Reply
:icontrillky:
Trillky Featured By Owner Jun 9, 2004
This is Brilliant. I wish this were a tv show... I would watch it every day. *nod nod*
Reply
:iconhalf-dark:
half-dark Featured By Owner Jun 8, 2004
This encompases everything I stand for.
:+fav: :+favlove: :+devwatch: :dies:
THE WAR AGAINST THE BUNNIES CONTINUES!
Reply
:iconiikku:
Iikku Featured By Owner Jun 6, 2004
haha lol :D that's great! ...the quality could be better though... Oh yea btw what's the name of that song that plays during the ending credits??! PLZ lemme know, argh it bothers me ..! :?
Reply
:iconchasethedragon:
chasethedragon Featured By Owner Jun 3, 2004
Damn... it sucks that its pixalated...
BUt awwww! I want a beryl!
Reply
:iconjustinthymependragon:
Terrific animation. Good work dude keep it up.
Reply
:icontreebee:
treebee Featured By Owner May 7, 2004
:omfg:
this is genius:clap:
love it
watched ot 3 times in a row and my kid laughed her head off:nod:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 3.1 MB




Details

Submitted on
April 9, 2004
Image Size
3.1 MB
Resolution
207×135
Thumb

Stats

Views
16,647
Favourites
299 (who?)
Comments
203
Downloads
18,755
×